Verzending

Verzendmethoden

Voor het verzenden van onze pakketten werken wij samen met PostNL. Op het moment dat we jouw bestelling versturen, wordt deze in de meeste gevallen de volgende dag geleverd. Je ontvangt een e-mail met een track & trace code, waarmee je precies kunt volgen wanneer jouw bestelling wordt bezorgd.

Wij bezorgen onze pakketjes binnen Nederland, België en Duitsland. Wil jij een pakketje laten bezorgen buiten Nederland, België of Duitsland, neem dan even contact met ons op.

Verzendkosten

Bezorgkosten Nederland

€ 3,95 | gratis vanaf €60

Bezorgkosten België

€ 6,95 | gratis vanaf €100

Bezorgkosten Duitsland

€ 6,95 | gratis vanaf €100

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. In de meeste gevallen wordt uw bestelling de volgende dag geleverd.

Levertijd

Alle producten die online staan zijn op voorraad bij Solulu, tenzij uitdrukkelijk anders staat vermeld (bijvoorbeeld een pre-order).

We streven ernaar om uw bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden. In de meeste gevallen wordt uw bestelling zodra het ons magazijn verlaat de volgende dag geleverd.

Track & Trace

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst kun je jouw pakket volgen met een track & trace code.

Je ontvangt, vanaf het moment dat wij jouw pakket overhandigen aan de bezorgdienst, een mail met een link. Op de site waar de link naartoe leidt, kun je je track & trace code invullen en zie je de huidige status van je bestelling. 

Mijn adres wijzigen

Nadat je je bestelling bij ons hebt geplaatst, kun je helaas niet zelf je adres aanpassen.

Als je een adreswijziging wilt doorgeven, neem dan contact met ons op.

Houd er rekening mee dat we het adres alleen kunnen wijzigen als we je bestelling nog niet hebben verzonden!

Je kunt de levering in veel gevallen zelf wijzigen als je de track en trace mail hebt ontvangen, behalve naar een afhaalpunt. 

Mocht je bestelling retour komen wegens onjuiste gegevens in de bestelling, dan ontvang je het bedrag van de items minus de verzendkosten terug.

Pakket niet opgehaald

Jouw pakket is afgeleverd bij een servicepunt en deze is niet (op tijd) opgehaald. Wat nu?

Jouw pakketje wordt retour gezonden. Zodra het pakket retour is ontvangen wordt het bedrag van de items minus de verzendkosten teruggestort.